woensdag 21 november 2012

Aan de slag!

Nog steeds hebben we niets gehoord over het ophalen van de slechte, dan wel brengen van nieuwe planken. Gisteren ben ik op zoek gegaan naar alternatieven. Tegen beter weten in: laminaat willen we zeker niet en eiken planken vind ik veel te duur om wit te gaan verven. Ondertussen ligt de kamer er maar sneu bij en het motiveert ook niet echt om verder te gaan. Ik kan de eetkamer alvast verven; het steiger staat er nog. Maar ik maak me nu toch wel een beetje druk over de vloer. Over een tijdje moeten we weer in de kamer kunnen wonen want dan moet de speelkamer (waar we nu tijdelijk wonen) leeg omdat dat bij de keuken komt. De keuken is besteld voor week 4. Tóch maar verder vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: