vrijdag 30 november 2012

december komt eraan...


December komt eraan! En dat is bij ons enoooorm merkbaar; Mees wordt druk en zenuwachtig, Pim loopt verkleed als Sinterklaas. Drie jaar geleden zakte de mijter nog tot aan zijn schoudertjes, aan alle kanten gestut door wasknijpers; nu blijft hij op zijn oren hangen. Fleur ging nog als Piet met paard verkleed naast hem staan (al lijkt ze op de foto gedwongen te zijn, heus, t was vrijwillig!) nu moet
Sint en (enthousiaste) Piet 2009. Kijk die handschoenen!
ze er niet meer aan denken! En hoewel Pim het geheim van vijf december half en half wel kent, verkleden doet hij nog maar al te graag. De dweilstok is inmiddels vervangen door een echte gouden staf en door het hele huis vinden we onze eigen spullen ingepakt weer terug. En als ik de foto's zie van drie jaar geleden, dan gaat er toch wel wat door me heen; wat zijn de kinderen groot geworden, maar wat is er sinds die tijd veel gebeurd....En opeens weet ik niet meer zeker of ik nog wel zo blij ben dat december er weer aan komt...

Sint 2012: de mijter past!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: