donderdag 29 november 2012

Eerste suprise is klaar!


Tussen al het werk door heb ik vandaag Fleur geholpen met haar PulpArt Sinterklaas voor de surprise-avond op school morgen. Het figuur heeft in totaal zo'n twee weken staan drogen, tussendoor is het glad gestreken. Daarna geschuurd en voorzien van grondverf. Vandaag hebben we de mijter, de mantel en het gezicht erop geschilderd. Van kadolint hebben we allemaal kleine krulletjes gemaakt en erop geplakt. De mantel is afgezet met rucheband en zijn witte kleed kreeg een echt kanten lintje. Van zijn gezicht hebben we een soort Barbapappa gemaakt en op de mijter een glimmende S geplakt (dan kun je ook zien dat Barbapappa als Sinterklaas is verkleed...) Het resultaat mag er zijn. De Sinterklaas is bij de kadootjes ingepakt in cellofaan waaraan aan dik touw taaimannetjes hangen. Kei-leuke surprise, goed gewerkt Fleur!

2 opmerkingen:

  1. Waat zeet geur weer creatief gewaes. Heel sjoon gemaak.
    Wo haolse de vcreativiteit en de tied vanaaf?

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wendy, nou bedankt voor je complimenten! We hebben nóg een surprise te gaan hoor! Tijd máken: gewoon iets anders belangrijks laten liggen...minder poetsen, simpel koken óf gewoon een broodje met een kopje soep ;) Ik neem me altijd voor dat ze de surprise echt helemaal alleen moeten doen, maar ik kan het gewoon niet laten om even gezellig mee te freubelen. En ach, t compenseert meteen de keren dat ik géén tijd voor ze heb omdat ik een vloertje wil leggen. Quality-time dus!
      Groetjes!

      Verwijderen

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: