woensdag 19 december 2012

Lootjes trekken

Vandaag moet ik echt even de tijd nemen om een kadootje te kopen voor degene waar ik het lootje van heb getrokken. Nou ja, lootje getrokken... Niet zélf, dat heeft de computer dit jaar voor ons gedaan. Superhandig! We hebben vorige week pas bedacht dat we met onze familie (mijn moeder, mijn zus met haar gezin en wijzelf) dit jaar lootjes trekken en een aardigheidje kopen voor de gezelligheid. Maar het probleem is dan altijd dat je vaak op korte termijn bij elkaar moet komen om de lootjes te trekken. En dat kan dan vaak nog eens vijf keer opnieuw omdat dan iemand zijn eigen lootje heeft. Mijn zus kwam met de briljante oplossing: de website lootjes trekken.nl
Daar kun je de namen ingeven van de mensen die meedoen. Koppel de namen aan een e-mailadres waarop de deelnemers vervolgens worden uitgenodigd hun lootje te activeren. Als alle deelnemers hun lootje hebben geactiveerd krijgt iedereen de naam van degene waarvoor ze een kadootje moeten kopen. Al dan niet mét verlanglijstje. De spelregels kunnen ook worden aangegeven (bijv. bedrag, datum, moet er een rijmpje bij of een surprise?). Handig dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: