maandag 28 januari 2013

Druk, druk, druk...

Bizzie, bizzie! Volgende week (al!) komt de keuken en er wordt dus volop geschilderd nu. Gelukkig zijn de deuren klaar; de muren en plafonds zijn morgen aan de beurt.

Nou lijkt het nét of we weer ouderwetse 'schrootjes'  krijgen...Wacht maar tot de kraaldelen wit geverfd zijn... ;)
In de bijkeuken is het al reuze gezellig. De oude keukendeurtjes die net als de rest van het huis helemaal geel waren, zijn opgeschuurd en wit hoogglans geverfd. Het oude houten aanrechtblad is opgeschuurd en wordt opnieuw gelakt. Tegen de achterwand van het aanrecht ben ik bezig met houten kraaldelen. Jammer genoeg kan ik het laatste stukje nog niet afmaken; de kraan heb ik er netjes afgehaald om de kraaldelen er mooi omheen te maken. Nu blijft de kraan lekken, grrr! Gelukkig komt de loodgieter woensdag. Hopelijk kan ik dat stuk dan 's middags afmaken en ook wit verven.


Twee afvalemmers van Ikea (Knodd) doen nu dienst als wasmand. Ik heb ze zelf voorzien van kleine zwenkwieltjes; staat leuk en is makkelijk om de was naar de machine te rijden. Gemak dient de mens! Ik wil de emmers nog voorzien van interieurstickers 'bont' en 'wit'. En dan maar hopen dat je gezin een beetje meewerkt...

let ook even op de metamorfose van de schuifdeur linksachter...


 Ondertussen is het toch ook wel gezellig, zo'n verbouwing. Op de foto: pyamalunch in de 'keuken'...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: