donderdag 7 maart 2013

grootmoeders bakkerijtje...

In de bijkeuken is inmiddels ook heel wat werk verzet. Het schuifdeurtje heb ik laatst al laten zien, toch? Met de afvalbakken van Ikea die van wieltjes zijn voorzien om nu dienst te doen als wasmand...
Het aanrecht uit de vorige keuken is verplaatst naar de bijkeuken. Het is een houten blad, dus dat was gemakkelijk op te schuren. Vandaag heb ik het in de Glitsa matte lak gezet zodat er niet te veel vlekken intrekken. De kraaldelen die ik erachter heb gemaakt zijn inmiddels ook hoogglans wit. Ik heb er een schap boven gemaakt met een stevige houten roede door om vanalles aan te hangen. Het schap moet ik nog wit verven, maar ik kon het niet laten om alvast te kijken hoe het is als er vanalles aan hangt...
En hoewel de bijkeuken eigenlijk een 'wasserette' zou moeten zijn, begint 't steeds meer op 'grootmoeders bakkerijtje' te lijken. Tis nét alsof ik dagelijks sta te bakken (en da's écht niet zo...)...


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: