woensdag 9 oktober 2013

Er zijn weer lampenframes!

Kerst...de tuincentra beginnen al met het uitstallen van hun kerstspullen. Wil je zelf iets maken voor kerst, dan kun je niet vroeg genoeg beginnen met het bij elkaar zoeken van de nodige spullen. Zoek je iets leuks om je kerstkaarten aan op te hangen of om leuke kleine dingen aan op te hangen? Dan biedt een lampenframe uitkomst. Deze maakte ík vorig jaar. En eigelijk heb ik hem het hele jaar hangen want ik maakte er een lamp in met een strijkijzersnoer.
Wil je ook zo'n lampenframe waar je alle seizoenen mee kunt decoreren? Ik heb weer enkele leuke modellen lampenframes kunnen bemachtigen! Laat het me weten als je interesse hebt...



1 opmerking:

  1. Ik zie dat je er wel heel creatief mee bent omgegaan. Leuk hoor.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: