donderdag 2 januari 2014

Happy 2014!

Allereerst voor iedereen de allerbeste wensen natuurlijk!
Wat een heerlijke periode was Kerst; het hele huis was omgetoverd in een heerlijke sfeer. Boordevol rendieren, kaarsjes en christmas stockings. Maar ik vind het ook wel weer lekker dat ik vandaag alles op kon ruimen. De kamer en de keuken lijken opeens een heel stuk groter zonder boom! Tijd voor nieuwe decoraties én zo komt mijn kerstkado van mijn moeder goed tot z'n recht: ik kreeg van haar voor Kerst een zelfgemaakt keramieken beeldje voor op de schoorsteenmantel. Echt zó mooi!
Ik ben toch maar gezegend met zo'n creatieve moeder...bedankt mam!


1 opmerking:

  1. Ik wens jouw ook alle goeds toe hoor. Dat we in 2014 maar veel blogplezier mogen beleven.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: