donderdag 1 mei 2014

De Barones op Huisje Kijken!

Ik heb heel leuk nieuws: ik ga columns schrijven voor het online magazine van de site HuisjeKijken.com Je kunt me daar ook gewoon onder de naam De Barones vinden. Ik zal er veel laten zien van de metamorfose van ons huis en  doe-het-zelf-tips geven. De eerste column staat zelfs al online en is te vinden door op deze link te klikken: Column De Barones. Laat me even weten wat je ervan vindt!
Wat is HuisjeKijken?
"De missie van Huisjekijken is elkaar inspireren op het gebied van woon- en lifestyle. Wij geven onze leden, door middel van deze internetsite en diverse social media, de mogelijkheid om ideeën uit te wisselen. Get Inspired For A Happy Feeling!"

HuisjeKijken.com is superinteractief en er is altijd iets te doen. Je kunt er foto's kijken, kletsen op het kletsplein, deelnemen aan het forum of lekker onderuit gezakt inspiratie opdoen in het online woon- en lifestylemagazine dat is samengesteld door de leden zelf. Met dagelijks wisselende onderwerpen en columns. Je vindt er verschillende onderwerpen over wonen, uitgaan, bloem- plant- en tuintrends, kids stuff, culinair en doe-het-zelf. Binnenkort opent ook de webwinkel.

Kortom: kom Huisje Kijken en doe gezellig mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer echt élk bericht...
Je kunt anoniem reageren of één van de opties kiezen: